Γεια σας,
ειμαι η νεα writter αυτου το blog!Το ονομα μου ειναι Αριαδνη και στο stardoll με λενε ariadni_smile!Θα γραφω για τις νεες κουκλες superstar!Σας υπενθιμιζω πως ακομα και αν δεν ειστε superstar αυτες οι κουκλες μετα απο μια εβδομαδα θα ειναι και για member!Αυτα ειχα να σας πω...σε λιγο μπαινει η κουκλα Adele!
Σε λιγες μερες......το banner μου!
ariadni_smile
ειμαι η νεα writter αυτου το blog!Το ονομα μου ειναι Αριαδνη και στο stardoll με λενε ariadni_smile!Θα γραφω για τις νεες κουκλες superstar!Σας υπενθιμιζω πως ακομα και αν δεν ειστε superstar αυτες οι κουκλες μετα απο μια εβδομαδα θα ειναι και για member!Αυτα ειχα να σας πω...σε λιγο μπαινει η κουκλα Adele!
Σε λιγες μερες......το banner μου!
ariadni_smile
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου