Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Συνέντευξη απ΄την evgiforever

  EVGIFOREVER

Γεια σας και πάλι... σήμερα σας έχω μια συνεντευξούλα από την evgiforever μια MeDoll του stardoll....

nataliaglika : pote arxises na paizeis sd ???
evgiforever:Έχω 4 μήνες που έφτιξα αυτήν την κούκλα αλλά έχω και άλλες
nataliaglika: ee... i9eles apo kairo na gineis SS i egines apla gia na deis pws einai ???
 evgiforever: ήθελα από την αρχή
 nataliaglika:prospa9ises na gineis CG i egines kata tuxh ??? i9eles na gineis CG ???  :
evgiforever:δεν είμαι CG και ούτε θέλω να γίνω ποτέ δεν με ενδιαφέρει!
nataliaglika: pws ema9es gia to sd ???   
evgiforever: από μια φίλη μου στις διακοπές μου αν και έβλεπα διαφημίσεις για το sd στο pc
nataliaglika: eisai apta koritsia pou... trelenontai gia thn moda to styling kai ta lipa ???
evgiforever: λατρεύω την μόδα αλλά δεν σκοτώνομαι για αυτήν έλεος!
nataliaglika: 9a i9eles na kaneis tpt allo sto sd ??? mia empeiria para panw ???
evgiforever: όχι απλός θα ήθελα πολλά stardollars
nataliaglika: ok kai i teleutaia erwthsh pio einai to agapimeno s magazi sto sd ??? 
evgiforever: έχω πολλά μαγαζιά
nataliaglika:ok euxaristw para polu gia ton xrono s !!!
 
Και εδώ τελειώνει η πρώτη μας συνέντευξη με την evgiforever επισκεφτείτε την είναι μια κουκλίτσα ζωγραφιστή...
Φιλάκια...από μένα τα ξαναλέμε σύντομα....                                   
                                                                       nataliaglika
                                  
               

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου